Mydlovary čp. 61
373 49 Mydlovary
Zajištění fungování obecního úřadu v době nouzového stavu
Zajištění fungování obecního úřadu v době nouzového stavu
Vláda České republiky usnesením vlády ze dne 8. 10. 2020, č. 994, publikovaným pod č. 398/2020 Sb. v rámci krizových opatření uložila všem orgánům veřejné moci a správním orgánům, aby ve všech svých pracovištích zahájily omezený provoz, mj. aby omezily osobní kontakt zaměstnanců s „adresáty veřejné správy“ na nezbytně nutnou úroveň, spočívající např. v příjmu dokumentů pouze v rámci pracoviště podatelny, je-li zřízena, a aby omezily rozsah úředních hodin orgánů na dva dny v týdnu v rozsahu pěti hodin v daném dni.
Opatření je účinné ode dne 12. října 2020 od 00:00 hodin do dne 25. října 2020 do 23:59 hodin.
- Obec je povinna upřednostnit kontakt s veřejností dálkovým způsobem (zejména písemně, telefonicky) před osobním kontaktem.
- Osobní kontakt je možný v úředních hodinách v rozsahu stanoveném krizovým opatřením.
- Obec je i nadále povinna zajistit příjem podání (písemností) prostřednictvím podatelny obecního úřadu. V případech, kde je to možné, obec upřednostní elektronickou komunikaci.
- Při osobním přímém kontaktu, ke kterému dochází mezi zaměstnanci v rámci obecního úřadu, a mezi zaměstnanci obecního úřadu a zaměstnanci jiných orgánů či veřejností, platí povinnost mít ochranné prostředky dýchacích cest (nos, ústa) a dodržovat zvýšená hygienická opatření (užít dezinfekci, rukavice apod.).
Datum poslední aktualizace: 14. 10. 2020 20:29