Změna velikosti písma

Drobečková navigace

Úvodní stránka > Aktuality > Informace o jednání se zástupci České pošty o zachování pobočky České pošty a.s.

Informace o jednání se zástupci České pošty o zachování pobočky České pošty a.s.



Dle sdělení zástupce České pošty je prostor zralý na uzavření z hygienických důvodů. Zásadním problémem je vlhkost zdiva, následná plíseň, a rovněž vytápění prostor pošty.

Otázka zachování pobočky pošty v Mydlovarech je závislá na rozhodnutí vlády, nařízením vlády č. 178/2015 Sb., o stanovení minimálního počtu provozoven pro poskytování základních služeb je stanoven počet poboček, které musí zůstat zachovány i tehdy, jestliže se nepodaří zajistit projekt Pošta Partner. Mělo-li by dojít k uzavření pobočky v Mydlovarech, stalo by se tak pouze na základě rozhodnutí vlády, nikoliv z rozhodnutí České pošty. Reálně tak hrozí situace, že pošta v Mydlovarech bude vedena na seznamu pošt, nicméně dojde k jejímu uzavření z hygienických důvodů.

Vzhledem k tomu, že se jedná o majetek obce, který, ať už je využíván k čemukoliv, je třeba spravovat s péčí řádného hospodáře, bez ohledu na nejistý vývoj počtu poboček pošt v ČR obec osloví odborně způsobilou osobu s dotazem na rozsah nutných oprav, a podnikne kroky k jejich realizaci.

Při příležitosti jednání se zástupcem České pošty byl současně vznesen požadavek na úpravu provozní doby pošty v Mydlovarech. Provozní doba do 15.30 hodin je dvakrát v týdnu nadbytečná, a současně neřeší možnost dostupnosti pro občany pracující mimo obec. Pro takové je nezbytné, aby pošta alespoň jeden den v týdnu fungovala minimálně do 16.30 hodin. Zástupce České pošty přislíbil informovat starostku o možnostech úpravy provozní doby pošty počátkem nového roku.


Komentáře


Žádné komentáře doposud nebyly přidány.

Přidat komentář

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat my a to pro možnost vám odpovědět. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů.